Volgend jaar betere resultaten?
Ja, toch! Daar gaan we toch voor?
Ga dan niet op de automatische piloot verder, maar denk na over je marketingactiviteiten voor het nieuwe jaar.
Kijk bijvoorbeeld eens naar je resultaten; welk kanaal of welke actie heeft dit jaar voor de meeste omzet (meeste klanten, meeste offerte aanvragen) gezorgd? Is het social media of toch je ijzersterke maandelijkse digitale nieuwsbrief? En wat werkte juist niet voor je?
Welke doelen heb je voor 2022 gesteld? Hoe ga je die behalen? Welke marketingacties moet je daarvoor inzetten? Ga je je richten op het vergroten van je zichtbaarheid en nieuwe klanten aantrekken? Van incidentele klanten vaste klanten maken? Of proberen meer omzet te halen uit je bestaande klanten?
Samenvatting: je wilt knallen toch volgend jaar?
Ga dan ook je marketing anders aanpakken.
Sparren? Boek je marketingkoffie!
Stuur me een DM en we plannen jouw 1-op-1 adviesgesprek nog dit jaar zodat jij volgend jaar het verschil kunt maken!
De koffie
staat klaar
Heb je een vraag, wil je kennis maken of denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen? Laat dan gerust van je horen. Stuur via onderstaand formulier een berichtje en je hoort snel van mij.
Het Marketingloket maakt marketing makkelijk.