Bier een gezicht geven

Lowlander Beer Co.

Vraag

Een frisse blik van buitenaf. Soms is dat gewoonweg wat er nodig is om verder te kunnen bouwen. Lowlander vroeg mij mee te kijken naar de huidige merk- en marketingstrategie. Voldoet die nog? En hoe kunnen we onze merkwaarden vertalen in aantrekkelijke content en beeld?

antwoord

In een aantal sessies hebben we het merk Lowlander onder de loep genomen. Onze bevindingen hebben we vastgelegd en doorvertaald in een passende en up-do-date content- en beeldstrategie.

Van merkidentiteit naar visuele identiteit

Om verdere stappen vooruit te kunnen zetten, is het soms fijn om alles weer even goed op een rijtje te zetten. Je hebt immers een goede basis nodig om te kunnen groeien. Voor Lowlander Beer Co. in Amsterdam heb ik samen met Annemieke de basis onder de loep genomen om vanuit daar de juiste online marketing activiteiten te ontwikkelen.

Beeldredactie beeldstrategie marketing

Volgen we nog
steeds de juiste strategische koers?

Hoe onderscheiden
wij ons van anderen?

Voor Lowlander hebben we het merk (positionering, onderscheidend vermogen en merkwaarden), de doelgroepen (B2B en B2C) en marketing- communicatiemiddelen (social kanalen, digitale nieuwsbrieven en de website) bekeken. Online en offline, van hashtag tot bierfestivals, alles is voorbij gekomen.

Van A naar B
Van zus naar zo…

Met deze kennis en bevindingen op zak, heb ik eerste een vertaling gemaakt naar een beeld- en contentstrategie en daarna de strategie direct toegepast in diverse online uitingen.

“Nelien weet merkwaarden te vertalen in beeld en strategie. Met soms kleine maar altijd bruikbare tips hebben wij in korte tijd veel geleerd en een flinke stap vooruit gezet, zónder onze identiteit te verliezen. Daarnaast is Nelien een zeer prettige en professionele partner!”

Annemieke, Lowlander Beer Co.

Meer weten?

Bel Nelien 06 – 19 93 07 79 

 

Nieuwsgierig
naar meer?

De koffie
staat klaar

Heb je een vraag, wil je kennis maken of denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen? Laat dan gerust van je horen. Stuur via onderstaand formulier een berichtje en je hoort snel van mij.

Het Marketingloket maakt marketing makkelijk. 

stel mij een vraag